۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۴۵

شیران در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن برای فصل آینده هم با کاظمی قرارداد می‌بندد/ کاظمی از ذوب آهن نمی رود

ذوب‌آهن برای فصل آینده هم با کاظمی قرارداد می‌بندد/ کاظمی از ذوب آهن نمی رود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به دنبال این هستند که برنامه دو ساله فرهاد کاظمی را از او بگیرند و فصل آینده برای قهرمانی به میدان برویم.

داوود شیران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه عصر امروز هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: در این جلسه ما با حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در مورد برنامه‌های آینده تیم و شرایط کنونی ذوب‌آهن بحث و تبادل نظر داشته و مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن در جلسه بر لزوم حمایت از تیم تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: قرار است در هفته‌های باقیمانده به شدت از کادر فنی تیم و همچنین بازیکنان حمایت کرده و تلاش کنیم که تیم را در جدول رده‌بندی لیگ برتر نگه داریم.

 

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که هیئت مدیره باشگاه برنامه‌های فرهاد کاظمی را برای فصل آینده بگیرد و قرارداد او را برای فصل آینده تمدید کند؛ ما تلاش می‌کنیم که کاظمی را در ذوب‌آهن نگه داریم و از او حمایت کنیم.

 

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که برنامه دو ساله فرهاد کاظمی را بگیریم و لیست بازیکنان مورد نظر او را نیز برای فصل آینده دریافت کنیم تا ذوب‌آهن را برای قهرمانی ببندیم.

 

شیران افزود: مطمئن باشید که ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند و ما نهایت حمایت را در هفته‌های آینده از تیم خود خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 2000057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha